هنوز هیچ غلطی نکرده ام...می بینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هنوز هیچ غلطی نکرده ام...می بینی
نوشته شده در دو شنبه 20 بهمن 1393
بازدید : 1271
نویسنده : روزبه
 

هنوز هیچ غلطی نکرده ام...می بینی؟
در نبودنت هنوز نفس می کشم...
هنوز بی تو شبها در خیابانهای عاشقی قدم می زنم...
هنوز هم خاطراتت را برای اتاق ورق می زنم...
ببین من هنوز زنده ام...و دارم بیادت می نویسم...
اما تو در این مدت چه کرده ای...
یک جا خوابیده ای و ...داری به من و کارهایم میخندی؟
یا اینکه تو هم مثل منی...بیاد منی و داری از من می نویسی؟




:: برچسب‌ها: هنوز هیچ غلطی نکرده ام , , , می بینی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: